Saturday, December 14, 2013

Tanpa Tajuk

wassap...and greeting to alls..
do you miss me..???
sila muntah lelaju ye...
hehehehe

*well.aku rindu dekat engkau wahai encik blog..!!!

aku kalau boleh , hari-hari aku nak updates entry
nak berstory-mory dengan kau tapi
apakan daya masa dan line tenet amat mencemburui 
kemesraan kita..hahahaha..poyo..

*sorry la aku memang suka merapu..

korang sihat..???
aku , alhamdulillah sihat cuma batuk sikit la..
tekak pun terasa perit bahana batuk..
ubat..???
aku malas nak makan..
setakat panadol dan ubat batuk tu apa la sangat
lagipun tak berapa elok kita amalkan makan panadol dikala demam
kalau tak percaya tanya la doktor..

assignment banyak masyuk dan duit mengalir mengalahkan air paip..!!!
bila assignment banyak ni ,
mula datang angin kus-kus malas


ditambah pulak dengan rencah perisa aku blur + blank 
dengan assignment aku tu
hrmm..memang cukup pakej la 

actually..aku tak sabar nak balik..!!!!
cepat la 19/12..nak balik rumah..
nak suruh mak masak pejeri nenas
*ouchh..kecur pulak liur aku bila berbicara tentang masakan mak..


ok la..aku tak nak merapu pepanjang 
sebab depan laptop di terbentang encik assignment terchenta
kalau aku duk menghadap encik blog je
makan hati berulam jantung pisang la encik assignment tersayang aku ni
kalau dia merajuk habis la aku
*sebab aku tak pandai pujuk..hehehehe

anyway..lain kali aku merapu lagi
muah..muahh..muah...
*sayonara blog-san
hehehehe



No comments:

Post a Comment