Tuesday, April 15, 2014

14-04-14

 -------------------------------------------------------------------------


-----------------------------------------------------------------------------------
 
tanggal 14-04-14 menyaksikan genapnya umur seorang aku ke angka 21
untuk mencapai ke angka tersebut , 
banyak "hikayat dan kisah dongeng" yang telah aku lalui..

kepada keluarga jutaan terima kasih tak terhingga kerna menyangi anakmu ini..
menjadi pendokong yang terkuat 
diasaaat aku terkulat-kulat jatuh memandang "rabakkan jeans"

buat teman-teman seangkatan terima kasih
tiada kata yang mampu aku balas
 melainkan ucapan terima kasih yang tak henti di tirai bibir..
terima kasih kerna sudi jadi kawan aku..
untuk tempoh ini dan insyaALLAH untuk masa-masa
yang akan datang...

No comments:

Post a Comment