Sunday, June 1, 2014

L.U.A.H

assalamualaikum inche blog dan para pembaca yang budiman..(kenyit mata)
maafkan aku kerna lama menyepikan diri..bukan aku tidak rindu untuk bercanda dengan kalian tapi apakan daya kekangan masa + kelajuan internet tersangat la menikam jantung...membuatkan aku fedap untuk menekan suis latop..!!! tapi itu tidak bermakna aku berputus asa mencari jalan penyelesaian..masakan aku sanggup berpisah lama dengan teman yang setia menemani keluh-kesah seorang aku..


okey-okey...tak nak la mukadimah pepanjang sangat..nanti fening plak kalian nak menghadam cerita-cerita aku..maklum la , aku menghilang hampir dua minggu..memang panjang dan banyak la benda yang aku nak berstory-mory..almaklumla , punya lama aku duk simpan nak la jugak aku mewartakan...
 *senyum iklan colgate

sepanjang dua minggu ni , banyak benda yang mewarnai diari aku..pasang surut emosi tu biasa la kan..budak baru nak up mesti la hormon badan dia bercelaru sikit..(eh..ke aku sorang je yang macam ni..??? )
*hahahaha

disebabkan banyak sangat aku susun ikut kronologi cerita la..senang sikit aku nak tulis..setiap benda yang berlaku kan mesti ada feel yang tersendiri..baru la ada mood nak bercerita panjang..tapi aku nak pesan awal-awal la dekat korang , jangan muntah hijau plak...aku cadangkan sebelum nak bertapa lama depan laptop tu , ada baiknya kalau korang sediakan minyak cap kapak...mana la tahu kot-kot berpinar tengok screen laptop..ada la jugak ubat nak kasi kurangkan sakit kepala tu..

pape pon tunggu post aku  ye... *muahh

No comments:

Post a Comment