Thursday, November 7, 2013

Cerita Hari Ni

assalamualaikum..
morning worlds..morning ke macam dah tengah hari je
matahari pun dah terpacak kat atas kepala.
korang sihat..???
~ kepada sesiapa yang singgah kat sini laa (^____^*) ~

eehheemmm.
~ betulkan suara ~

actually ni blog baru aku
well
nak bukak kisah baru la kan
blog lama tu dah lama bersawang bagai
dah tak larat dah aku nak sental
guna clorox pun tak bersih-bersih
maka aku buat la blog baru
hahahaha

Ni gambar belas ihsan Encik Google :)
kenapa aku buat blog baru..???
ramai followers sangat ke sampai kena buat blog baru..???
ohh 
tidak la..kan aku dah cakap awal-awal tadi
aku buat blog baru coz nak memulakan kisah baru
bukak buku baru la senang cerita
blog lama tu dah ramai sangat kenal aku
maka buat la blog baru
kisah pun baru
kat sini boleh cerita pasal sesiapa je tanpa da limits dan bertapis or berkias-kias
(bukan mengumpat ye..jangan salah faham..!!!)
boleh cerita pasal crush ke
(ooppss..terkantoi plak..hehehe)
dan kat sini jugak boleh menulis dengan nyaman 
tanpa rasa sesak di dada .

hrmmmm
sampai kat sini je la dul aku tulis
tulis pepanjangkan nanti tak larat pulak kepada sesapae yang baca
maka izinkan hamba mengundurkan diri dulu ye..
babai..\(^o^)/



No comments:

Post a Comment