Monday, November 25, 2013

Homesick..!!!!

wassapp..!!!!
rindu aku tak..???
kalau nak muntah sila muntah sekarang
tapi harus sediakan bakul la
hahahahaha

kenapa tajuk dia
HOMESICK..????

sebab aku tengah homesick sekarang ,
hari esok dan untuk hari-hari yang bakal mendatang selagi
kakiku ini berpijak diatas bumi Perak lagi terchenta ini..
(hati berlagu pilu)

Credits to Mr Google

aku ni nama je dah besar panjang tapi kalau datang Perak ni
mula la demam bagai..

Credits to Mr Google

kalau sebut je nak datang Perak , esok tu mula la selesema la
batuk la , pening la
macam-macam la virus yang datang
macam-macam pe'el  (=,=" )

mak aku pun hairan dengan aku
nak kata tak pernah berenggang dengan family 
aku dua tahun duduk hostel dekat teknik
(first time aku duduk hostel sebenarnya)
tak la sampai menangis nak balik rumah bagai
mungkin masa sekolah teknik dulu 
dua minggu sekali boleh balik rumah
sebab tu kot aku tak homesick
hahahaha

bila duduk uni ni , kena tunggu mid term dulu la baru boleh balik
tu pun lama nak tunggu.
jenuh aku duduk menangis berlagu pilu
duduk bertelefon bagai dengan family
sebulan lebih baru boleh balik rumah
bila cuti pulak , seminggu je
ciput bebeno

Credits to Mr Google
ni pun aku baru je sampai dekat uni
tapi dah terasa nak balik
tak sampai seminggu pun lagi
waaaaaaa
aku nak balik...!!!!
taknak duduk sini..!!!!


 ~ oh pantai timurku bulan 12 aku balik , InsyaAllah :') ~

No comments:

Post a Comment