Tuesday, May 6, 2014

KELABU


heya..wassap guys...
rindu aku tak..??? (senggih malu )
well..dua tiga menjak ni otak aku bercelaru sikit..
sejujurnya mungkin sedikit ting-tong disebabkan dengan kekangan perasaan bercelaru 
nak berchenta dengan inche blog pun hati rasa kegelisahan je...
orang cakap kalau nak mengayat pun takde feeling
hahahahhaha...
okeyh..drop merapu-meraban..
mari kita terus ke pokok pangkal utama...

ermmmmm...(betulkan kahak yang tersepit..!!!)
---------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------

kau tahu , ni first time aku beli karya Nadia Khan..
sebelum ni tak kenal pun sapa dia ni...
tapi entah macam mana satu hari nan hening lagi indah... 
sang bumi disinari suria yang "memetir" kepanasan , aku terdetik nak terjah website fixi...
punya la banyak list novel dekat situ , mata aku boleh terpaut dekat KELABU ni..
hati apa lagi memalu irama kencang...dup..dap..dup..dap
ahhh...senang cakap macam kau jatuh cinta dengan bf / gf korang la
rasa dia macam tu la...feel dia tu sampai masuk mimpi..
hahahahhaha (hiperbola sangat)

KELABU sangat best..!!! 
walaupun baru berjinak "mengulam cinta" dengan NADIA KHAN
 tapi bibir tak terlepas dengan senggihan memanjang...anggau tahap overloaded...!!! 
dia punya bahasa boleh buat jiwa yang "kegersangan" jadi hidup beranak-pinak...
no wonder la boleh jadi top10 novel terlaris 
----------------------------------------------------------------------------
*actually aku belum habis baca lagi KELABU ni 
tapi sebab excited sangat nak updated blog aku korbankan masa sekejap..
kau bayangkan lah macam mana aku nak habiskan 
kalau belek muka surat pun , aku macam terbayang muka Amir je
(imaginasi sangat..hahaha)
tapi sepanjang aku baca ni memang hati aku terbuai bahagia macam kena pinang la...
kalau tak percaya try la baca... (^_______^)
(ke aku je yang berperasaan macam tu..???)

okeyhla...tak nak merapu pepanjang nanti kenikmatan untuk menerokai KELABU 
jadi layu macam pokok yang terkurang nutrien baja pulak...
kalau aku dah khatam KELABU ni  , nanti aku citer lagi dekat korang ye...

 ~ bye-bye...muah stepek :*) ~


No comments:

Post a Comment