Friday, May 2, 2014

T.E.R.A.S.A.???

--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------

facebook : 

“Diperbodohkan itu tak apa kalau cuma hanya sekali. Tapi rasa bodoh bila dah bagi lagi, langsung tak dihargai..” --BSA

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
wechat :
 "Kau kawan dengan aku sebab apa..???"
#lalang dihembus angin


Dia : Kau tuju dekat aku ke EG status tu..???
Aku : Ha..??? Status mana ..??? (sebab banyak sangat aku buat naik status *hati)
Dia : FB dan wechat
Aku : Owhh..status tu ke..??? Aku tak tuju dekat sapa-sape eh..Semalam aku ada baca novel lejen
(ROKOK NAN SEBATANG)..dia cerita pasal persahabatan..kawan tikam kawan..pasal makanan...
Dia : Best tak citer tu??? Anak sedara aku ada beli..
Aku : Tatau nak cakap la Eway sebab lain orang lain la taste dia..Bagi aku best la sebab aku suka..gaya dan bahasa dia aku suka..style...even citer dia macam tu , tapi ada isi..
(*senyum...nak psiko eh..???)
Dia : Senyap
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
kenal berkurun abad bukan satu tiket 
untuk kau baca perangai seseorang 
macam kau hafal sifir 5...
sebab manusia itu berubah-ubah.. 
dalam 5 minit pun macam-macam boleh jadi inikan dah bertahun-tahun..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

*sebenarnya itu untuk kau..
tapi atas tiket persahabatan yang berkurun terjalin aku simpan rasa terkilan..
kelak kau terasa..#jujur itu sakit #tipu makan diri  =,="

*kalau tak salah buat apa nak sentap..kalau dah sentap itu namanya..????
(kau buat salah dengan aku la tu makcik..!!!)

No comments:

Post a Comment