Sunday, May 18, 2014

Tahniah & Bangga Dengan Korang..!!!

asssalamualaikum dan salam satu UiTM diucapkan... *kenyit mata

sebenarnya ni post bidan terjun...
disebabkan harini merupakan hari konvo batchmates aku maka aku dengan berbesar hatinya nak mengucapkan tahniah sebab target masing-masing untuk tamatkan zaman diploma dengan rasminya tamat...teeeettt...!!!! ( letupan bunga api )


haishhh....
kalaulah dua sem lepas aku buat peranggai yang senonoh ,
 harini dah merasa pakai jubah konvo..
tapi disebabkan akal terlebih cerdik sangat waktu tu
maka tak dapat la merasa konvo arini..hrmm...
ceitt...!!! bikin syahdu la plak  =,=" ( hahahaha )

orang cakap benda yang lepas jangan diungkit..
jadikan ia satu iktibar dan pengajaran untuk hari esok
bagi  menentukan langkahan kita
 tidak akan sesekali terpesong dari trek larian yang betul...right..???

well..aku pun bakal konvo jugak.. yeahhh,,,!!!
tahun yang sama cuma berlainan bulan je.
.makanya takyah nak sedih-sedih sangat la kan..???
insyaAllah kalau tiada aral melintang bulan November ni merasa la konvo...
merasa la test jubah segala bagai..
kalau bertuah mana la tahu kot-kot terjumpa jodoh waktu tu..
( ceh..dan-dan ye fikir pasal tu..??? *hahahaha ;)

disini aku nak sharekan sekeping gambar convocations batchmates aku..
 Rindu korang...!!! 





Tahniah korang...!!! much love dari aku..  =D

No comments:

Post a Comment