Sunday, May 11, 2014

K.E.M.E.N.A.N.G.A.N

09 Mei 2014 = RESULT KELUAR..!!!
------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------

 ( 09 : 40 am)
Nazz : EG camne result ko EG ???

(11 : 20 am)
Aku : Aku tak bukak pun lagi . Aku bangun tido , habiskan novel (KELABU) .
 Pastu termanggu-manggu depan laptop . Dia punya neves , sampai aku jadi paranoid . Dahla semalam aku mimpi pasal ressult . Mimpi yang indah plak tu . Sampaikan aku bangun tido jadi confius plak . Dan aku takut mimpi tu tak seindah realiti. Sesungguhnya aku sangat takut .!!!!! (emoticons menanggis ) Ko dah checked result ke..???

(12 : 18 pm)
Nazz : Ya ALLAH..panjang sungguh explanation . Dah aku dah tengok result aku . Aku dapat 3 something . Tak dekan pun.. (emoticons senggih tayang gigi)

(12 : 36 pm)
Aku : Hahahahaha...tahniah untuk ko . Aku dah check . Yeaahhh....!!! terasa semua beban yang aku galas sepanjang bergelar budak fesyen , harini dengan rasminya aku tamat . Get ready untuk cari keje plak . Hahahahaha.. (emoticons senggih tayang gigi)

Nazz : Alhamdulillah..tahniah EG . Akhirnya ko grad jugak . (emoticons senyum)

Aku : Tu la..berkat kesabaran lecturer dengan perangai terlebih cerdik aku ni , merasa la aku grad sem ni . Banyak kot aku terhutang budi ngan lecturer aku...
lagi-lagi ngan En Khalik .!!!!

-------------------------------------------------------------------------------
sepanjang 3 tahun menjadi penghuni Fakulti Seni Luki Dan Seni Reka UiTMSI
hari  ini aku boleh tarik nafas tanpa sekatan yang terbelah bagi lagi..
tanpa dibelenggu tali-tali ikatan yang menjerut leher...
  bebanan yang aku galas selama ini akhirnya terlerai dengan senggihan yang memanjang
senggihan yang menyimpan seribu satu cerita sepanjang bergelar budak fesyen..!!!

Alhamdulillah...
maka dengan ini tamat la sudah 
sesi perchentaan penuh drama aku dengan course fesyen..!!!
tiada lagi senyuman pahit terukir di pinggir bibir..
tiada ungkapan selain bibir terherot dengan senyuman kemenangan...
terima kasih ya ALLAH diatas nikmatMu ini....




No comments:

Post a Comment