Wednesday, January 29, 2014

A.K.U # 4

jangan hiraukan aku 
pada aku engkau dah mati sedekad yang lalu
untuk apa engkau kembali kepadaku menagih simpati
atau engkau kembali bersama segenggaam garam 
untuk ditaburkan pada torehan luka
sedekad yang lalu..???

maaf
aku yang sekarang bukan seperti dulu lagi
iya... jika dulu akulah pencinta terhebat  setia menantimu
tapi kini akulah pendendam yang bisa menghancurkan kau
walaupun dalam mimpi...!!!
harus kau ingat hidup ini 
bak putara roda..

zaman kemasyuran kau dalam hidup aku sudah berlalu
usahkan memandang mu 
derap langkah kakimu tidak ingin aku dengari..
selamat jalan romeo
doaku ..semoga engkau bahagia sentiasa

aku..???
usah engkau khuatirkan kerna 
aku tahu macam mana nak mengatasi kompas perjalan hidupku..


ps : ini bukan kisah benar,,hanya coretan rasa hati.. =)


No comments:

Post a Comment