Tuesday, January 7, 2014

K.E.M.A.L.A.S.A.N..!!!!

adeh..!!!!

benci betul la perasaan macam ni..
vitamin KEMALASAN  semakin merebak..!!!
jika tidak dirawat dengan kadar segara , berkemungkinan akan ditahan di ICU..!!!


bila kerja yang dah bertingkat-tingkat
tunggu masa nak di submit
mula la stress..!!!


boleh pulak buat perangai cerdik..
tak sayang nyawa ke apa..???
tak malu ke kalau kena bebel dengan lecturer depan classmates..???

siapa kata tak malu weyh..!!!
ingat aku muka tembok ..???

dah tahu assignment banyak boleh pulak bersuka riang-gumbira
boleh pulak tidur dengan senang lena
bila kerja tak siap mula la cari point tak nak pergi kelas..!!!

kepada diri ,
tolong la jangan malas.. , kesian la dekat aku..!!!
sem ni aku final year..takkan nak buat perangai macam budak darjah satu lagi..
Allah dah bagi otak tu , guna la seelok-eloknya..

kepada idea ,
tolong la muncul..!!!
banyak benda aku nak kena cover la ni..
bukan nak duk menghadap kerja design ni je..=,="


*sigh
mengeluh takkan sesekali menyelesaikan masalah
rezeki pun takkan datang dengan bergolek kalau tidak dicari
begitu juga dengan idea..
tolong buat research pasal inspirations
tengok design-design designer agung pum pang pum pang
bukan duduk goyang kaki..!!!

#doakan aku berjaya menyiapkan assignment ni.
jangan tidur syahid menghadap laptop sudah..

#pesan pada diri yang sem ni nak grad..!!!

JANGAN MALAS..!!!!
FIGHTING..FIGHTING..FIGHTING..!!!

No comments:

Post a Comment