Monday, January 6, 2014

Kehadapan Assignment Tersayang..

holo semua..
rindu aku takkk..??? hehehehe..

owhh..sebelum terlupa selamat tahun baru semua
semoga tahun ini , harapnya akan menjadi tahun yang lebih baik dari sebelumya
dan moga-moga apa yang di azamkan akan tertunai dengan jayanya..
insyaALLAH...
kalau tak tertunai pun , tahun depan ada lagi
selagi nyawa dikandung badan selagi itulah ada harapan..
right...


kenapa tajuk entry aku macam tu..???
sebabnya , haritu aku cuti midterm + cuti new year
maka bekalan assignment untuk ditapau bawak balik banyak
mengalahkan kuih lapis..!!!

dan masalahnya
aku ni jenis yang suka angkut kerja bawak balik rumah
tapi sentuhnya tidak..!!!!
aku hanya pandang je luggage yang tersadai ditepi dinding tu
( luggage yang mengandungi assignment )
dengan pandangan kosong..
aku bukak kejap pastu tutup balik..
hrmmmm..macam tu la rutin aku dekat rumah..


buat penat aku bawak balik je tapi tak buat-buat
bukan tak teringgin nak buat
tapi dek kerana vitamin M banyak sangat
hrmmm..faham-faham sendiri la ye..
malam ni terpaksa la aku bersengkang mata menghadap assignment
berchenta sakan la aku malam ni..
jangan aku jadi terkebil-kebil depan assignment sudah..=,="


sepanjang cuti 2 minggu hari tu
kerja aku jalan-jalan + baca novel
(aku ni hantu novel..!!!)
aku baca novel tu menggalahkan nak ambik exam..!!!
punya la bersungguh aku baca..
sebab tu la kerja tak jalan..hahahaha


tak cuak ke kalau lecturer marah..????
mau tak cuak weyh..!!!
aku ni muka je gengster tapi hati kecut macam belon..!!!
cepat leleh pulak tu..
(adehh..terbocor pulak rahsia...syhh..diam-diam sudah ye)

okeyh la..lain kali pulak ye kita sembang-sembang..
aku nak pergi makan ni..
lapar weyh..
credits to inche roomate yang baik hati coz sudi tapaukan untuk kita..
sayang awak ketat-ketat,,(^____________^)

lepas makan plus solat isyak
mari kita mulakan sesi dating dengan pakcik assignment
malam ni nak tak nak kena burn tidur la..
hujung minggu ni kita qada balik ye..

esok pepagi lagi lecturer kesayangan aku nak tengok..
hrmm..apa la nasib..!!!
tapi buat apa nak mengeluh kalau itu yang dipilih..
kenapa tak buat masa orang bagi cuti hari tu..???
pandai buat pandai la tanggung risiko..


okeyh..see you soon..
bye-bye..

No comments:

Post a Comment