Monday, February 10, 2014

A.K.U # 6

fade up aku nak menghadap si photoshop ngan illustrator ni..
kenapa la dia wujud..????
aku paling menyampah dengan subjek ni..
selain aku tak minat
dia merupakan salah satu faktor penyebab laptop aku hang..!!!
dan subjek ni membuatkan aku stress
sampai  nangis..

lepas ni kalau nak sambung degree
jangan cari course yang boleh buat kau jerut tali dekat leher..
tu namanya tempah bala sesaja..
cari course yang boleh buat kau riang gumbira
 macam kanak-kanak terlebih minum ribena
baru la nak belajar pun senang
bila buat kerja..takla sakan merunggut bagai
muka tu pulak tak la sekeruh air banjir kilat
bila buat kerja dengan ikhlas ni
hati jadi tenang wooo...
macam kena siram dengan ais
sejuk dingin je..

GAMBAR NI TAK DE KENA MENGENA DENGAN ASSIGNMENT AKU..!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*minum kopi sambil didendangkan irama katak berlagu riang
--------------------------------------------------------------------------------------------
*luahan hati yang tak tertahan..
senyum payau..

No comments:

Post a Comment