Monday, February 10, 2014

Mata Panda..!!!!

warghhh...!!!!
terkejut aku bila tengok muka sendiri dekat cermin..
rasa macam nak hantuk kepala dekat pintu..=,="
*tarik nafas..hembus..tarik nafas hembus..
bawak bertenang wahai inche hati


aku tak cukup tidur sebenarnya..
sejak dua menjak kebelakangan ni la
lepas tu aku pekena pulak nescafe
memang..perghhh..cukup rencah perisa la...
untuk menampakkan muka aku macam orang sakit..
*arghhh...trauma aku..!!!



lepas tu kan..
aku rasa punca mata aku jadi "panda"
sebab kuat duk mengadap laptop rasanya..
bukan ngadap buat kerja
 tapi...
ngadap One Piece..!!!!
pastu kerja aku pun bertimbun-timbun tak siap..
nak-nak kerja aku yang kena pakai illustrator & photoshop
memang subjek yang kena duk berchenta sakan dengan benda alah ni
aku kurang berkenan..
atau dengan kata lain
subjek aku tak suka..!!!!!
subjek yang selalu buat aku leleh...
*sob..sob..sob..
----------------------------------------------------------------------

okeyh la..
lain kali pulak ye aku updates..

see ya...
babai..\(^ o <)/

No comments:

Post a Comment