Sunday, February 16, 2014

P.A.Y.A.U


kejujuran itu menyakitkan
tapi tak mematikan...
kebohongan itu menyenangkan 
tapi tak menyembuhkan..
#aku penghibur - blogger

-------------------------------------------------------------

berdiam diri lebih baik dari meluahkan..
bagi aku , biarlah aku sakit sendiri dari melihat engkau jatuh..
sakit bagai ditusuk belati nan tajam..tapi setajam-tajam belati ,
tajam lagi lidah manusia..terima kasih atas "hadiah" itu..
akan ku ukirkan senyuman untukmu sahabat
walaupun aku menanti masa untuk roboh...
mungkin seulas senyuman mampu mengaburi mata engkau
melihat aku yang "sakit" ni..
selagi terdaya , aku ingin membahagiakan engkau
walaupun untuk seketika cuma...
aku sayang kau sahabat..
tolong sematkan di dalam hati kau..
#rasa - hati seorang aku

-------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------

if you find someone who makes you smile , 
who checks up on you often to see if you're okay , 
who watches out for you and wants the very best for you ,
 don't let them go .
 keep them close and don't take them for granted. 
people like that are hard to find..

----------------------------------------------------------------------------------------

# IN THE NAME OF FRIENDSHIP..
SAHABAT UNTIL JANNAH , INSYAALLAH  (^____^)

No comments:

Post a Comment